Konseptkunst Logo

Neste del av prosjektet jeg jobbet med var logo. Vi villa ha en litt cartoony stil p spillet og jeg har derfor jobbet med bruke enkle fargevalg som er rene og skarpe.

Dette var frste utkast. Jeg var fornyd med siluetten p logoen, men likte ikke at fargene ble s flate. Den ble alt for kjedelig og passet ikke stilen p spillet.



Andre frsk ble mye bedre. Klarere farger, skarpere kontraster og et mye bedre design p navnet.

I bakgrunnen skal himmelen vre lysebl og skyene skal animeres slik at de driver forbi i bakgrunnen. Ettersom dette blir startskjermen p spillet var det ogs viktig ha noe som hele tiden beveger seg i bildet. Det hjelper spilleren se om spillet lagger eller har fryst. Det er en liten detalj men det gir startskjermen mye mer liv enn om alt var statisk.



Ferdig startskjerm etter fargekorrigering. La til flere detaljer p skyene, designet buttons i stil med logo og endret formen p logoen slik at det passer bedre til strrelsen p spillvinduet.


Ettersom vi er litt usikre p hvor mange options spilleren skal ha fra startskjermen laget jeg ogs et alternativ til layout.


Legger ogs med buttons som skal brukes. Fra top til bunn: Idle, Hover og klikked.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Susanne

Susanne

22, Grimstad

Studerer Virtuell kunst og design p Hgskolen i Hedemark. www.zeroraver.deviantart.com

Kategorier

Arkiv

hits